loading...
بزرگ ترین سایت تفریحی رزبلاگی ها
amir بازدید : 8 نظرات (0)

زیــاد رو آدمــا حســــاب باز نكــن
یـه روزی
با امضــــــــای خودت
حســــابتو خالی می كنــــن….!

.
.

ای کاش شعورم مدرک داشت
تا بلکه بعضیا به هوای مدرکشم که شده
یادش میگرفتن..

.
.

آه است خیابان به خیابان به لبم / از این همه بی تفاوتی در عجبم

تو مثل مسافری که دیرش شده است / من مثل چراغ قرمز نیمه شبم !

.
.

عوض نمیشوی خیالی نیست
تعویض که میشوی !!


.
.

شاخ که باشی جات رو سرگاوه نه تو سر ما!!!!

.
.

اگر وقت نداری حالم را بپرسی،
درکت میکنم؛
اگر وقت نداری با من صحبت کنی،
درکت میکنم؛
اگر وقت نداری مرا ببینی،
درکت میکنم؛
اما اگر بعد از تمام اینها، دیگر دوستت نداشتم، اینبار نوبت توست که درکم کنی!

.
.

به بعضیام باید گفت :

عزیزم بی شعوریت ذاتـیه یا خودتم در این راستا تلاش میکنی؟

:|

.
.

اومدیم بعضی هارو ادم کنیم زیادی روشون کار کردیم خدا شدن!!

.
.

ب بعضیا هم باید گفت باور کن من خودمو نمیگیرم. شما زیادى خودتو ول کردى!!

.
.

دوست ندارم کسیو از دست بدم , ولی اگه کسی بخواد منو از دست بده با کمال میل کمکش میکنم

.
.

در دنـیـایـی کـه حـتـی روزی

روح ِ خـودم هـم تـرکـم خواهد کرد

هـیـچ انـتـظـاری از دیـگـران نـیـسـت . . . !

.
.

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ : ﮐــُـﻼ ﯾـــﻪ ﺑــــﺎﺭ ﺍﺳــﻢِ
ﺁﻗـــﺎ ﺭﻭﺗــــ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﻭﻧﻢ ﻣﺮﺑـﻮﻁ ﺑﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸــﻪ
ﮐﻪ
ﺑــِﺖ ﮔــﻔﺘﻦ :
ﻋــَــﻦ ﺁﻗــــﺎ

.
.

یکـــی از اشتبـاهات زنـدگیـم ،
.
آدم حسـاب کردن اونـایی بــود
که…
آدم نبــودن ،
هـنـوز هـم نشــدن،
بـعــدا هـــم نمیــشن.

.
.

تو بگو طلاس . . . وقتی از چشام افتاد ؛

قاطی آشغالاس . . .!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من امیرهستم وخوشحالم که می تونم با این وبلاگ شما رو بخندونم لطفا برام نظر بزارین تا این وبلاگ بهترو بهتر بشه همچنین شمامیتونید در قسمت پایین با من چت کنید ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام قسمت سایت بیشتر خوشتون میاد؟
    آیاازاین وب خوشتون میاد؟
    سایت ایرانیان

    سایت ایرانیان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 381
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 809
  • بازدید کلی : 8,735